• Image Alt

مشاوره IT

ما خدمات مشاوره ای برای زیرساخت های فناوری اطلاعات را برای شرکت ها با توجه به نیازهای تجاری ارائه می دهیم و تیمی از متخصصان مجرب ، با تجربه و آموزش دیده و رقابتی را ارائه می دهیم. از مزایای مشاوره می توان به بازده سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات ، بهینه سازی استراتژیک دارایی های IT برای حوزه فناوری اطلاعات با اهداف سازمانی اشاره کرد.
در طی یک مشاوره ، ما با هدف به دست آوردن یک مرور کلی در مورد قابلیت های سیستم ، زمینه های مختلف سیستم اطلاعات و سیستم های ارتباطی را تحلیل می کنیم. این به نوبه خود به ما این امکان را می دهد تا راه حل های عملی و مقرون به صرفه را با دامنه متعادل بین زمان پروژه ، هزینه ، کیفیت و خطرات احتمالی مانند استفاده نادرست از سرورها و ابزارها پیشنهاد کنیم. شما حتی گزینه ای برای انتخاب جابجایی اطلاعات در رایانش ابری نیز دارید. ما مشاوره برای برنامه ریزی ، نصب ، اجرا و نگهداری به شما می دهیم.
امروز درخواست مشاوره کنید! تیم ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید گزینه های مختلفی برای ساخت زیرساخت های مورد نظر خود داشته باشید. این شامل آخرین فن آوری ها و استانداردهای به روز شده است بنابراین شما این امکان را دارید سخت افزارها و ابزارهای نرم افزاری متناسب با نیازهای تجاری خود را انتخاب کنید